“Eenvoudig hotel met alles wat je nodig hebt voor een goede nachtrust en ontbijt. De kamer, het bed en de douche zijn prima. Ook de grootte is goed. Ik had een van de kleinste kamers en die was meer dan genoeg. Het ontbijt is standaard, niet bijzonder, met verschillende opties om uit te kiezen, voor ieder wat wils. Maar niet luxe.
De locatie is prima, goed bereikbaar met het openbaar vervoer of met de auto, er is een parkeergarage vlakbij. Slechts 5-10 minuten lopen. Dicht bij het stadscentrum. Ook op een paar minuten loopafstand van het hotel.”
Giliam 16 maart 2026